Monday, August 24, 2009

anas...blog u needs cpr !!kasi mulut u sikit hidup ah nanti tu ..funnyyyy!!:p
sorry aqilah AHAHAHAHKK..aku tak bawak kau g bazaar 18..aku mandi kul..4.45...sampai kul..5.15 kot.tu pun org gaji aku ketuk pintu ckp bf kakak aku kat luar.bawak g usj 4 trus .
esok bole la kot .kalau aku larat.dala tuition pagi.CONFIRM AIZAT YANG SURUH NIH.hihhshhhh
tadi kat bazaar..ada la sorang ni berhutang tak reti nak bayar balik.perangai cam cilake.
sooo along buat muka sikit ah konon nak gertak dia.ahahah..and my sis pun buat muka..tapi org tu tak nampak kot.!so yeah...asal jalan kedai dia je..mesti buat buat pandang belah lain!!.hakelahhhh.
haha ok biar ah dats my sister s problem.
sejak menjak ni..si shazwan PLASMA. tu suka buat hal..mentang mntang minat EHEM EHEM.
sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kenekan org ...kan !
kuajaa jeeeeeee;p
and esok sara berazam kononyaa ah..nak makan ikan SAHAJA untuk buka puasa..
demi untuk mendapat kan badan macam KAT !


*to you... i think we should stop. .u cant make me happy.even bila i suruh u buat i happy u tak pernah boleh .i dont know why.sorry?..:)

No comments:

Post a Comment