Wednesday, August 26, 2009

YOOOOO!!!!!!!!!!!
hola holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
internet skrg nih tgh cacatgileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
semua sbb stupid PETIR!!
skrg pukul..3.21 am? tak tido lagi ?semua sebab HW MRS LEE !haih.
dah laa arina sneak out g KL!?kononye lah tu.ahahah bajet je emir boleh bawak kete malam malam g kl.hahahaha.padahal sure kat starcafe je.blkg sunway plg jauh ah .ahahak!
nak ikut la korang!!!but papa and kaklong takda untuk tido ngan mama.so tak boleh la kluar
dammit,
bzz bzzz
ikram baru msg.
dorang kat KL?
hahahahahhahahahahahhahahahahaaaaha
korang buat kelaka ehh!!???
menipu JE..baru bape minit sara letak phn ngan arina
da sampai kl..HEEEE EMMM..YE LAA..
takpe takpe..jelous kan org eh...
mm.esok pagi tuition accounts.hadohhhhhhhhhhh ...pastu ptg mrs lee lagi!hadohhhhhhhhhhhhhh
pastu g bazaaar ngan EMIR MOGEN !ps*kalau emir tak boleh bawak kete...iwillkickurarseandbreakurbighandshahahah*
AND QILAH:hahahah i m trying qila..skrg ni tiap tiap hari aku makan ikan bakar je
hakhak
k ah menipu ah aku makan tu je,,,aku makan la gak benda lain ..banyakactually hahaa..tapi ikan bakar mmg everyday skrg!
slow slow aku buang nasi aku buang chocolates aizat fakri okay!
insyalllah.................
bye!<3

No comments:

Post a Comment